WSPÓŁPRACA

10/10/2013

Moc olejku arganowego :)

Od kiedy po raz pierwszy przeczytałam o kosmetykach  firmy Delia (co do której kosmetyków nigdy nie miałam zastrzeżeń i z których zawsze bylam zadowolona) zawierających olejek arganowy zaczęłam wypatrywać ich na sklepowych półkach niczym peryskop :) I znalazłam jedną perełkę, a mianowicie regenerujący balsam do ciała, bez zawahania się wrzuciłam go do koszyka i chciałam jak najszybciej sprawdzić jego działania na własnej skórze :) Ogromnym plusem jest tutaj meeeega przyjemny zapach, po wieczornej kąpieli idealnie można się przy nim zrelaksować przed snem, nawilża skórę bardzo dobrze, choć nawilżenie nie jest specjalnie długotrwałe, co można zaliczyć raczej do złych stron produktu. Balsam posiada wygodne opakowanie z pompką, które zdecydowanie ułatwia stosowanie produktu :) Jest też bardzo wydajny i ma idealną konsystencję, myślę, że na długo zagości w mojej kosmetyczce.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz