WSPÓŁPRACA

12/06/2013

Kuracja włosów z Green Pharmacy.


Jako, że przez ostatni czas zauważyłam u siebie nadmierne wypadanie włosów postanowiłam coś temu zaradzić. Znalazłam w drogerii kosmetyki do pielęgnacji włosów firmy Green Pharmacy, które nie posiadają w swoim składzie parabenów i SLS, które są najbardziej niebezpiecznymi składnikami stosowanymi w pielęgnacji skóry i włosów. Zakupiłam więc szampon do włosów suchych i zniszczonych, szampon przeciwłupieżowy, odżywkę przeciw wypadaniu włosów, a także olejek łopianowy o tym samym działaniu. Szampon przeciwłupieżowy spisywał się dobrze, jednak jego stosowanie nie należało do najprzyjemniejszych ze względu na jego specyficzny zapach. Natomiast szampon do włosów suchych i zniszczonych w swoim składzie miał olejek arganowy, którego jestem wielką fanką. Zapach był dość przyjemny. Jedynym produktem na którym się zawiodłam był olejek łopianowy. Po nałożeniu na włosy, według zaleceń z etykiety opakowania, włosy nawet po dwukrotnym umyciu były strasznie przetłuszczone. Tak więc stan moich włosów bez wątpienia uległ poprawie. Jednak jeśli męczycie się z podobnym problemem i tracicie dziennie dużo więcej włosów niż przewiduje norma należy zacząć dobrze się odżywiać i stosować witaminy. Sama osobiście kontynuując swoją kurację zakupiłam Belissę i mam zamiar ją regularnie zażywać :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz