WSPÓŁPRACA

11/18/2015

-49% Rossmann Diamond Illuminator

Korzystając z okazji możliwości znacznego poprawienia sobie humoru dużo niższym kosztem niż zwykle bo aż o 49% mniejszym, postanowiłam zakupić kilka perełek, których nie posiadałam jeszcze w swojej kolekcji kosmetyków, a które od zawsze chciałam wypróbować. Przede wszystkim czekałam z niecierpliwością na promocje kosmetyków do twarzy bo tych używam na codzień, i te właśnie zużywają się w najbardziej ekstremalnym tempie. Kupiłam zatem rozświetlacz, o którym mówi cały YouTube :) Podobno jest świetnym zamiennikiem znanego rozświetlacz z The Balm Mary Lou Manizer :) Sami zobaczcie jak wygląda na zdjęciach. 





Jak dla mnie bomba :) Rozświetlacza nie używam do dziennego makijażu bo zwyczajnie o nim zapominam. Ostatnio jednak miałam okazję robić mocniejszy make-up i pięknie błyszczał na policzkach :) Nie ma nachalnych drobinek, nie osypuje się, raczej nie można zrobić sobie nim krzywdy. Daje delikatny efekt i ładne wykończenie makijażu :)
Rozświetlacz w regularnej cenie kosztuje ok. 10 zł 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz