WSPÓŁPRACA

1/05/2016

2015 / 2016

No i mamy ! zima pełną parą. A teraz kto tęskni za dodatnimi temperaturami ?

Pożegnaliśmy właśnie nasz wspaniały 2015 rok. W nowy 2016 wchodzimy z ogromem inspiracji, nadziei i z milionem pomysłów na przyszłość. Stąd też chciałabym Wam życzyć kreatywności, bujnej wyobraźni, wysokich wręcz logicznie nieosiągalnych celów, do których dążyć będziecie uparcie, bez względu na wszystkie przeszkody, uśmiechu od ucha do ucha, pozytywnej energii każdego poranka i zdrowia, które życzy Wam każdy ! Siły i rozumu ! Zatem kochani wkroczmy w ten Nowy Wspanialszy Rok z postanowieniami, które jesteśmy w stanie spełnić. :) Dla mnie rok 2015 był rokiem zmian, prób, rozwoju, był pełen wyzwań. W 2015 roku wiele się zmieniło. Pewne sprawy nabrały tempa, rozmachu i poszły mocno do przodu, inne zaś spowodowały, że mój światopogląd runął w gruzach i musiałam odbudowywać go zupełnie na nowo. Najbardziej cieszę się jednak z tego, że w każdej z tych lepszych i gorszych chwil był przy mnie on. Mój mężczyzna. To już trzeci rok razem, zatem postanowiłam pozwolić sobie na mały fotograficzny przegląd roku. :) Wielu z tych zdjęć nigdzie nie publikowałam więc jest to ich pierwszy raz w internecie :)
Szczęśliwego Nowego Roku ! ;*




































1 komentarz:

  1. Zdjęcia są naprawdę cudne. Też uwielbiam je robić w różnych sytuacjach, aby zatrzymać chwilę. Potem wspaniale jest wspominać. Potwierdzam, że dobrze jest mieć przy sobie kochającą osobę. W tych dobrych i złych chwilach. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń