WSPÓŁPRACA

1/25/2016

OLEJ KOKOSOWY - MUST HAVE NA 2016

Olej kokosowy ostatnimi czasy coraz częściej pojawia się na różnych blogach, vlogach jako idealny balsam dla włosów i ciała. Postanowiłam sprawdzić jego działanie na własnej skórze. Kupiłam dość duży słój oleju kokosowego (500ml) i używałam go przez cały styczeń nie tylko na włosy ale również jako środek mocno nawilżający na wysuszoną przez niskie temperatury i ogrzewanie skórę. Tydzień temu hardcorowo zastosowałam go też na moją dość wrażliwą cerę. Sprawdził się fenomenalnie ! Widać gołym okiem, że buzia jest ładnie nawilżona, odżywiona :) Przyznam szczerze, że trochę bałam się takiego eksperymentu ale nie żałuję. Teraz zamieniam swoje dotychczasowe balsamy do ciała na 100% naturalny olej kokosowy :) I gorąco go polecam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz