WSPÓŁPRACA

10/08/2016

DETOX od NOBLE HEALTH

Detox powakacyjny to świetne przygotowanie organizmu na jesień. Przez równy tydzień zażywałam Suplement diety Detox Max. Ten post poświęcam zatem recenzji na jego temat. 
Zaczęłam od poniedziałku, tak aby łatwiej było mi utrzymać systematyczność. Codziennie rano zażywałam po 3 tabletki, tak jak napisane było na opakowaniu. Po pierwszych 3 dniach zauważyłam znaczną poprawę jakości skóry, była bardziej rozpromieniona, bardziej nawilżona. Samopoczucie także uległo znacznej poprawie w dniu czwartym. Po całej tygodniowej suplementacji mogę śmiało stwierdzić, że to dzięki temu właśnie produktowi moja cera znowu odzyskała świeży wygląd, zniknęła duża część podskórnych niedoskonałości, z którymi zmagam się zawsze po upalnym lecie. Z tego efektu jestem najbardziej zadowolona. Kupiłam kolejne opakowanie i następny detox planuję w niedługim czasie. Suplement DETOX MAX można dostać na http://sklep.noblehealth.com/ ja zakupiłam swoje drugie opakowanie w Rossmannie. 

Co zawiera w sobie produkt i dlaczego jest tak skuteczny ?

  • Korzeń mniszka lekarskiego wspomaga proces detoksykacji organizmu . Wspomaga prawidłowe funkcje trawienne, korzystnie wpływa na prawidłowe funkcje wątroby.
  • Mniszek lekarski przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu moczowego (nerek)
  • Fiołek trójbarwny wspomaga prawidłowe funkcje układu trawiennego.
  • Nasiona ostropestu pomagają w utrzymaniu prawidłowych funkcji wątroby odpowiedzialnych za procesy trawienia i oczyszczanie organizmu (funkcje detoksykacji).
  • Zawiera  suszone śliwki.
  • Aloes wykazuje działanie detoksykacyjne - usuwania ubocznych produktów przemiany materii.
  • Pokrzywa wspomaga funkcje wydalnicze nerek 

Według mnie produkt ma idealne zastosowanie przy zmianie diety oraz trybu życia na bardziej zdrowy, pozwala organizmowi w pozbyciu się toksyn, i wspomaga procesy trawienne. 
Zdecydowanie będę wracała do takiego detoxu jeszcze nie raz. 

Cena suplementu na stronie producenta to 16,99zł
W Rossmannie kupiłam go za taką samą cenę. 
W planach mam także przetestowanie suplementu Class A Collagen marki Noble Health.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz