WSPÓŁPRACA

7/08/2014

Ziaja oczyszczanie liście manuka.


Po długich poszukiwaniach kosmetyków do pielęgnacji twarzy na lato kiedy moja cera staje się wyjątkowo problematyczna udało mi się znaleźć te oto cuda. Mowa tutaj oczywiście o produktach Ziaji z serii  liście manuka. Nie zastanawiając się więc ani chwili zdecydowałam się na aż trzy kosmetyki. Żel z peelingiem, pastę oczyszczającą oraz tonik. Długo polowałam także na krem mikrozłuszczający, który w końcu udało mi się dostać w pewnej aptece. Markę Ziaja darzę dość dużym zaufaniem i jeszcze nigdy się na niej nie zawiodłam. Dlatego w ciemno dokonałam takiego zakupu. Po pierwszym użyciu pasty poczułam, że skóra twarzy jest mocno oczyszczona i ściągnięta co zawsze bardzo mi przeszkadzało. Jednak po zastosowaniu tonika i kremu na noc, rano obudziłam się z gładką, miękką cerą. Całą serię mogę śmiało polecić osobom, które mają problemy z takimi niedoskonałościami jak zaskórniki otwarte oraz zamknięte. Co do cen tych skarbów, kształtowały się one następująco:

Tonik zwężający pory 7,40zł
Żel myjący z peelingiem 8,80zł
Pasta oczyszczająca 7,60zł
Krem mikrozłuszczający 12,99zł

Wszystkie kosmetyki dostępne są w firmowych sklepach Ziaji. Można je dostać także w niektórych drogeriach oraz aptekach. W Rossmannie, Naturze oraz Supherpharmie raczej ich nie spotkamy.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz