WSPÓŁPRACA

5/24/2016

BLACK & WHITE OOTD

Cóż za piękna pogoda ! Moje modły zostały wysłuchane i ktoś na górze się zlitował nad ubolewającą nad brakiem słońca mną. Nareszcie można zrzucić swetry, bluzy i kurtki i wskoczyć w coś zwiewnego. W weekend postanowiliśmy z Ł wybrać się nad jezioro, na razie tylko na spacer. "Zwiedziliśmy" okolice hotelu Heron w Siennej nad Jeziorem Rożnowskim. Cudowny obiekt architektoniczny, dopracowany w każdym calu, idealnie posadzona trawa, piękne widoki, nowoczesność i klasyka w jednym. Idealne miejsce na organizację wesela, idealna sceneria do zdjęć. Wszystko byłoby ok, gdybym nie miała w życiu tyle pecha i akurat w ten dzień kiedy jechałam w to miejsce pełna nadziei na to, że wrócę z milionem pięknych zdjęć nie odbywały się tam zawody "motorówkowe ?" wiecie o co chodzi.. pełno ludzi, wielkie podium, stół, a za nim jury... masa pucharów i kręcący się wszędzie gdzie się da kelnerzy, pracownicy hotelu i uczestnicy zawodów. 
Tak więc ciągle ktoś wchodził w kadr. Na części zdjęć nie widać, że ja to ja, a na pozostałych widać wszystkich tylko nie mnie. Udało mi się wybrać zaledwie kilka.

Mój outfit jest jak widać czarno biały. Miałam ochotę wskoczyć w zwiewną sukienkę akurat w kolorze białym, który kojarzy mi się z upalnymi letnimi dniami :) Sukienka jest ze sklepu http://fashionata.pl/
Do tego torebka, w której jestem po uszy zakochana <3. Gdybym miała wybrać tylko jedną, w której miałabym chodzić przez całe lato to byłby właśnie mój wybór. Torebka jest ze sklepu https://kolorowyskleppl.shoparena.pl/.
I one... jedyne sandały, w których czuję się mega wygodnie i wydaje mi się, że leżą idealnie... BAJKA... Polecam gorąco sklep http://sklep.zaxy.pl/
A wisienką na moim outfitowym torcie jest mój nowy hairstyle :) mam nadzieję, że widać różnicę :)))

Zapraszam gorąco do polubienia mojego facebook'a, gdzieś tutaj z prawej strony wystarczy kliknąć LUBIĘ TO :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz