WSPÓŁPRACA

5/22/2016

TYDZIEŃ BEZ GLUTENU

Jak pisałam w poprzednim poście dokładnie od 15 maja nie jem produktów zawierających gluten. Zanim postanowiłam przejść na dietę bezglutenową dużo czytałam na temat glutenu i dozwolonych w takiej diecie produktów. Dokładnie tydzień przed rozpoczęciem nowego "tryby żywieniowego" szukałam w sklepach online produktów, którymi zastąpie dotychczasowe zawierające gluten. Zaczęłam od poszukiwań mąki oraz pieczywa. O ile z mąką jest ok i mamy naprawdę duży wybór, to jak chodzi o pieczywo nie jest łatwo. Wrzucam zdjęcia produktów, które już przetestowałam na własnej skórze i mogę śmiało polecić. W moim pierwszym zestawieniu znajdują się głównie mąki. Mąka kukurydziana, ryżowa oraz mąka kokosowa. Mąki używam głównie do omletów i naleśników.
Wszystkie produkty możecie kupić w sklepach internetowych lub stacjonarnie. Poniżej wklejam linki do sklepów, wg mnie bardzo dobrze zaopatrzonych. Stacjonarnie polecam Auchan, jest tam cały dział poświęcony zdrowej żywności.
https://e-sloneczko.com/ - szybka dostawa, produkty z podziałem na działy dzięki czemu znajdujemy tylko te, które możemy wdrożyć do naszego zdrowego menu, świetny kontakt, polecam :)
http://www.jemynaturalnie.pl/- również szybka dostawa, wszystko pozostałe jak wyżej :)



Jedyne bezglutenowe pieczywo, które pokochały moje kubki smakowe :) 
drewniany kalendarz - http://domowebrudy.pl/


Po tygodniu diety bezglutenowej mogę śmiało powiedzieć, że czuję się zdecydowanie lepiej. Na razie tylko tyle mogę napisać :) Po ok. 3 tyg mam zamiar wrócić do tradycyjnej diety i sprawdzić co się zmieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz