WSPÓŁPRACA

7/12/2016

HEAN

Niedawno miałam okazję przetestować kilka pomadek i błyszczyków marki HEAN. Szczerze mówiąc rzadko noszę coś na ustach, maluje je tylko do zdjęć aby je podkreślić i nadać twarzy charakteru :) Na codzień raczej stawiam na lekki balsam do ust, który je nawilży i doda im świeżego, zdrowego wyglądu. Niestety mają tendencję do przesuszania się nie tylko w zimie ale i latem. Jak bardzo nie lubię używać pomadek co lekkich dziennych makijaży tak bardzo dużą miłością darzę mocne, wyraziste kolory. Rzadko ale za to z przytupem ! Zakochałam się w pomadce Vouge :) Zresztą zobaczycie na zdjęciach poniżej jaki piękny jest jej odcień. 
Błyszczyki mają matowe trochę "pomadkowe" wykończenie, są bardzo kryjące co dla mnie jest dużym plusem, ponieważ mój naturalny kolor ust zawsze przebijał przez wszystkie dotychczasowe błyszczyki jakich miałam okazję używać i przede wszystkim są długotrwałe :)
Nic dodać nic ująć :) 






Od lewej : 203 Milky Rose, 106 Poppy, 103 Sahara Pink, 200 Her Majesty

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz