WSPÓŁPRACA

7/11/2016

TORBA DO ZADAŃ SPECJALNYCH


Ostatnio totalny brak czasu i motywacji na zdjęcia i wpisy. Mamy urwanie głowy przez masę różnych spraw, które się nagle skumulowały. Ciężko wszystkiemu podołać i za wszystkim nadążyć. Nie mamy ostatnio też czasu dla siebie więc zaczynamy planować urlop żeby trochę się rozerwać i odpocząć. Problemem jest to, że nie mamy też czasu na urlop, nasze kalendarze zawalone są nierozwiązanymi sprawami sprzed miesięcy, które trzeba nadrobić. Dlatego też odpadają dłuższe wakacje i myślimy o krótkim weekendowym wypadzie. Poniżej zdjęcia jakie ostatnio udało mi się zrobić. Nie jest tego wiele. I szczerze mówiąc ostatnio zaczynam coraz bardziej krytycznie podchodzić do własnej osoby. Nic mi się nie podoba, ale to chyba dobrze bo czuje, że poprzeczka jaką sama sobie stawiam jest coraz wyższa, a to znowu bardzo motywuje i zmusza do działania. 
No dobra, przechodząc do zdjęć. Mój styl ewoluuje i przechodzi totalną rewolucję. Stawiam na minimalizm, rezygnuje z biżuterii i według mnie zbędnych dodatków. 

Na zdjęciach:

długi t-shirt - H&M 
 torba - @lenidrewno
buty - KOCHAM JE !!! kupione dawno w jakimś małym sklepie z butami... kupiłam od razu dwie pary
kurtka, wiatrówka - Nessi Sport

Stylizacja wyjątkowo nudna, i jak teraz opisuje jej poszczególne elementy, mega tania :)
Jedynym elementem na jaki stawiam jest przepiękna torba. 
Ostatnio ciągle ją noszę, do wszystkiego.

Zerknijcie na instagram @lenidrewno














@lenidrewno

2 komentarze:

  1. Świetna jest ta torba i na pewno bardzo łatwo ją schować, zajmuje pewnie mało miejsca ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim pasuje do wszystkiego :) kiedyś byłam sceptycznie nastawiona do tego typu toreb jednak do tej się przekonałam :)

      Usuń