WSPÓŁPRACA

7/26/2016

MOLLON PRO Starter Kit

Od jakiegoś czasu na moich paznokciach gości tylko hybryda. Odstawiłam na dobre zwykłe lakiery i nie zamierzam długo do nich wracać. Metoda hybrydowa zdobienia paznokci jest o wiele szybsza i prostsza niż tradycyjne malowanie ich lakierami, które długo schną i są krótkotrwałe. O ile jestem w stanie żyć całkowicie bez makijażu :) no... może nie do końca całkowicie... ale na wyjście do sklepu, na zakupy czy spacer nie jest mi potrzebny, o tyle paznokcie staram się mieć zawsze pomalowane :) stąd też hybryda jest dla mnie idealnym rozwiązaniem ;) Niedawno miałam możliwość przetestowania lakierów hybrydowych kilku marek. Cały Youtube i Instagram mocno promuje markę Semilac. Sama cały czas szłam za tłumem uważając, że Semilac ma najlepszą na rynku jakość, do tego szeroką gamę kolorów... ciągle nowości. Kupiłam lampę Semilaca i cały zestaw lakierów wraz z potrzebnymi akcesoriami. Postanowiłam jednak poszukać nowych rozwiązań. Dzisiejszy post poświęcę marce Mollon Pro.

Zestaw startowyhttps://mollonsklep.pl/pl/p/Starter-Kit-Zestaw-Startowy-Hybrid-Shine-System-Mollon-PRO/23075851

Aktualnie jest na promocji :) kosztuje tylko 159zł, w porównaniu z moim starym zestawem z Semilaca to naprawdę rewelacyjna cena za tak dobrą jakość :) W zestawie jest wszystko czego potrzebujemy zaczynając przygodę z hybrydami :)













Preparat zwiększający przyczepność lakieru do paznokcia. Cudo ! Polecam gorąco :) Dzięki niemu hybryda dłużej się trzyma i lepiej się później usuwa. 







Kolor nr 2/84 MYLENE





1 komentarz: