WSPÓŁPRACA

7/14/2016

O MNIE, O MNIE I JESZCZE WIĘCEJ O MNIE

Dzisiejszy wpis egoistycznie poświęcam swojej osobie. Będzie o mnie, o mnie i jeszcze trochę o mnie :) Wymienię w punktach 10 rzeczy, które wydaje mi się, że są moimi cechami szczególnymi. 

1. Moje ulubione bajki to Król Lew, Pocahontas i Księga Dżungli :) 



 
2. Kocham tygrysy i rekiny :) uważam je za najpiękniejsze zwierzęta na świecie. Chociaż sama nie chciałabym nigdy stanąć z nimi oko w oko :) 

3. Zawsze omijam studzienki kanalizacyjne, i różne "włazy" umieszczone w chodnikach :) mam wrażenie, że w każdej chwili mogą się zapaść a ja razem z nimi.

4. Rzadko jadam parówki ale kiedy już to robię zawsze muszą być równo pokrojone w małe kawałki o preferowanej przeze mnie i moje kubki smakowe szerokości 0,5cm :) takie smakują znacznie lepiej niż te grubsze :)

5. Uwielbiam szpinak :) pod każdą postacią.

6. Kiedy spytałam mojego Ł co mogę tutaj jeszcze dopisać zdecydowanie powiedział, że mam słabość do lodów z Maca. :) tych z polewą karmelową.

7. Jestem totalną kosmetykoholiczką, uwielbiam kupować sobie nowe kosmetyki, testować, nawet kiedy jest to zwykły żel pod prysznic, wracam ze sklepu cała w skowronkach :)

8. Jestem leniem. Jestem wielkim leniem. 

9. Nie przywiązuje się do rzeczy. Zawsze uważam, że w życiu najważniejsi są ludzie. Jeżeli ktoś coś mi zepsuje (czyt. Ł) nigdy nie jestem zła bo uważam, że żadna rzecz nie jest warta psucia sobie wzajemnie humoru :) 

10. Mam wielki dystans do ludzi. Jestem bardzo nieufna, a żeby komuś zaufać muszę go naprawdę dobrze i długo znać. 

1 komentarz: