WSPÓŁPRACA

8/10/2016

GADŻETY NOWOCZESNEJ KOBIETY :)

Pierwszy taki post na moim blogu :) Dzisiaj przedstawiam przenoszący w inny, nowy i lepszy wymiar muzyki głośnik Movano :) Jestem gadżeciarą, kto nie jest ?! Uwielbiam nowości, nie tylko kosmetyczne ;) XXI wiek daje tyle możliwości, nowoczesnych rozwiązań, technologii, które mają ułatwiać nam życie... uwielbiam patrzeć jak wszystko idzie z postępem :) nowe funkcje w aparatach, telefonach, telewizorach... a wszystko po to żeby żyło się lepiej i... przyjemniej :)
Przechodząc do rzeczy, głośnik, który widzicie na zdjęciach łączy się z telefonem za pomocą Bluetooth. Jego zasięg to ok. 10m. Testowałam, to prawda, będąc w drugim końcu domu, a nawet na zewnątrz świetnie działa. Muzyka jest czysta, głośność zadowalająca, nie ma żadnych szumów, które często zdarzają się w tego typu urządzeniach. Dodatkowy wielki plus za design. Piękny biały kolor ze srebrnym wykończeniem. Rewelacja !!! Małe urządzenie posiadające wielką moc nie tylko jeśli chodzi o głośność jaką potrafi z siebie wydobyć ale jeśli chodzi o przykuwanie uwagi przez wzgląd na swój nowoczesny wygląd. Gorąco polecam :)

Tutaj link do sklepu: http://www.movano.pl/glosnik-bezprzewodowy-bluetooth-movano-mbox-mini-bialy-p-2288.html









8 komentarzy:

  1. Dla faceta też w sam raz - różowy nie jest :) Mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gadżety są fajne i wiele osób co po prostu lubi je mieć. W szczególności jeśli te gadżety są oryginalne. Ja zazwyczaj staram się być na czasie i czytuje sobie blog https://4gift.pl/blog aby wiedzieć co można oryginalnego kupić jako gadżet oczywiście na prezent. Myślę, że warto najpierw zrobić porządne rozeznanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja żona kocha gadżety i już przygotowuję dla niej świetny prezent na święta, a mianowicie chciałbym zamówić głośnik przenośny na stronie https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_ultimate-ears.bhtml Wiem, że będzie z niego zadowolona i przypuszczam, że będzie brała go ze sobą wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hoho, gadżety fajna rzecz, ale myśle że i tak więcej kobiet lubuje się raczej w modzie. W kazdym razie ja do nich należę, dlatego podrzuciłam pomysł mężowi aby kupił mi wybrane przeze mnie buty w sklepie https://butymodne.pl/ , on ma problem z głowy jeśli chodzi o szukanie, a ja będe zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że wiele takich gadżetów również świetnie nadaje się na prezenty. Chociaż jak również bardzo chętnie sprawiam upominki moim dziadkom i jestem zdania, że można znaleźć coś fajnego. W sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow z wyborem prezentów dla nich raczej nie będziemy mieli problemów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie takie rzeczy jak najbardziej doskonale przydają się na prezent i ja również jestem zdania, że dobrze jest wiedzieć jaki prezent dla żony na urodziny wybrać. Ja w takiej sytuacji sprawdziłabym w sklepie https://zamowprezent.pl/prezenty-dla-niej/prezenty-dla-zony gdyż to tam mają prezenty na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń