WSPÓŁPRACA

8/03/2016

PINK&BLUE

Pod poprzednim postem nie napisałam nic odnośnie stylizacji. Sierpień jest dla mnie miesiącem zdecydowanie urlopowym i wyjazdowym. Przez cały lipiec ciężko pracowaliśmy żeby teraz móc przygotować się do wakacji. Planujemy wyjazd nad morze. Czy będzie to polskie morze jeszcze nie wiemy. W każdym razie zaczęłam przygotowania :) Pierwsze zakupy poczynione. Niezbędnik plażowy prawie gotowy. Na zdjęciach możecie zobaczyć strój kąpielowy jaki wybrałam. Poniżej macie link, który zaprowadzi was do sklepu. Ciężko o dobry kostium kąpielowy, który będzie ładnie się prezentował, schlebiał sylwetce i był bardzo wygodny. Zawsze mam problem z doborem stanika, albo trafia się za duży, albo za mały, a przeważnie problemem jest jego fason. Ten różowy który widzicie na zdjęciach jest dla mnie idealny i świetnie pasuje do szortów i sportowych butów. Taki outfit jest bardzo fajnym rozwiązaniem kiedy wracamy z plaży i chcemy po drodze zrobić zakupy lub coś zjeść w miejscu pełnym ludzi, gdzie raczej nie zbyt dobrą opcją byłoby pokazanie się w samym bikini. Do tego świetna, duża, pojemna torba plażowa, która pomieści najpotrzebniejsze rzeczy, krem z filtrem, koc, ręczniki, ubrania, coś do picia i jedzenia :) O formę nadal walczę, mam nadzieje, że uda mi się jeszcze coś zmienić przed wyjazdem. Jeśli wyjazd dojdzie do skutku na blogu pojawi się post :) Trzymajcie kciuki żeby wszystko się udało :) 


Dół kostiumu jest granatowy, poniżej macie link, tutaj znajdziecie kostium który mam na sobie oraz inne fasony :) Do wyboru do koloru, dla każdego znajdzie się odpowiedni fason :)








Kostium kąpielowy - http://www.olive.pl/na-plaze/kostiumy/modele-push-up/kostium-kapielowy-melody-dafne-blu-scuro-m-357-8-61975.html

1 komentarz: