WSPÓŁPRACA

9/27/2016

KOSMETYKI AA SERIA HYDRO ALGI RÓŻOWE

Kolejne cuda, które ostatnio wpadły mi w ręce. Seria kosmetyków marki AA kusi pięknymi opakowaniami. Miałam okazję przetestować całą linię Hydro Algi. Jak się spisały ?
Zacznę od żelu do mycia twarzy. Okazał się on hitem, nigdy wcześniej nie byłam w posiadaniu kosmetyku oczyszczającego marki AA, marka ta kojarzy mi się głównie ze świetną pielęgnacją. Do tej pory ja i moja cera byłyśmy przyzwyczajone raczej do żeli których formuła daje mocne uczucie orzeźwienia, oczyszczenia, ten kto używał serii Ziaja Liście Manuka będzie wiedział o co chodzi. Żel z AA to zupełne jej przeciwieństwo. Jego stosowanie jest bardzo przyjemne, łagodzące, powiedziałabym wręcz "otulające cerę". Piękny zapach, delikatna konsystencja. Nie podrażnia, a skórze która boryka się z zaczerwienieniami daje niesamowitą ulgę. Stosowałam go po wakacjach kiedy moja twarz cierpiała przez nadmiar słońca. Sprawdził się rewelacyjnie. Kolejnym krokiem w pielęgnacji jest tonizowanie skóry. Co mogę powiedzieć o toniku z serii Hydro Algi ? Często używałam go nie tylko po umyciu twarzy ale również w ciągu dnia dla złagodzenia zaczerwienień posłonecznych. Przynosił ulgę, a twarz była nawilżona tak jak tego oczekiwałam. Te dwa kosmetyki zdecydowanie polecam osobom, które mają wrażliwą skórę. Ostatnim kosmetykiem, na temat którego chciałabym się tutaj wypowiedzieć jest krem nawilżający. Do tej pory używałam mojego ulubionego kremu marki Dermedic lub Nivea. Te produkty działały na mojej skórze najlepiej, doskonale ją nawilżały, dawały odpowiednie ukojenie, moja cera skutecznie je "spijała" ? Dobrze się wchłaniały, nie miałam więc potrzeby testowania nowych kremów, do których zawsze podchodzę z dystansem, krem jednak jej takim produktem, który utrzymuje się na twarzy najdłużej i od niego zależy w jakiej kondycji będzie nasza cera. Odważyłam się jednak i spróbowałam. Jest dobry, ale u mnie sprawdza się tylko na dzień. Na noc sięgam raczej po mocniejsze, bardziej nawilżające kremy. Ten jest ultra lekki, idealny pod makijaż, na dzień zamiast makijażu twarzy, daje ładne rozświetlenie. Czy polecam serię AA Hydro Algi ? Zdecydowanie tak. Jeśli tylko Twoja cera jest zaczerwieniona, masz niedoskonałości, i szukasz kosmetyków które przyniosą jej ulgę jak najbardziej możesz sięgnąć po całą serię AA Hydro Algi.  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz