WSPÓŁPRACA

9/21/2016

MIESZKANIE * ZMIANY

Dzisiejszy post zacznę od tego, że zaszły tu małe zmiany. Jeśli ktoś obserwuje jakiś czas mojego bloga, z pewnością je zauważy. Mój blog jest miejscem, które pozwala mi podzielić się z Wami różnymi sprawami. Od stylizacji i kosmetyków po zwykłe problemy życiowe. Jest to moje miejsce, gdzie piszę co chcę, wrzucam zdjęcia jakie chcę. Być może nie zawsze wszystko jest w 100% przemyślane. Ale przecież takie właśnie jest życie, czasami pewne rzeczy trzeba bez względu na wszystko robić totalnie spontanicznie. Czasami wrzucam tutaj zdjęcia do których nie do końca jestem przekonana, ale to moje zdjęcia i mój blog. Postanowiłam więc nazwać bloga swoim imieniem i nazwiskiem. W ten sposób nadaje mu bardzo osobisty i indywidualny charakter. Więcej zmian w najbliższej przyszłości nie planuję. Mam zamiar skupić się na rzeczach najważniejszych w moim życiu. Jesteśmy teraz z Ł na dość ciężkim etapie. Mamy naprawdę masę spraw na głowie, takich zwykłych, codziennych, życiowych. Jedną z nich podzieliłam się tutaj już jakiś czas temu. Chodzi o nasze mieszkanie. O poddasze w domu Ł. Mamy już wstępne plany, wiemy jak będzie ono wyglądało dokładnie, co zobaczycie na poniższych wizualizacjach, bo bardzo chcę je tutaj dodać. Jednak zaczynamy mieć pewne wątpliwości co do naszego pomysłu i coraz bardziej myślimy o czymś zupełnie innym, jednak na chwilę obecną o tym napisać nie mogę :)

To tylko wstępne wizualizację, musimy jeszcze zastanowić się nad pewnymi elementami, tak aby całość w jak największym stopniu oddawała nasze charaktery, bo przecież mieszkanie co coś więcej niż cztery ściany, mieszkanie to tak naprawdę miejsce, które pokazuje jakimi ludźmi są osoby, które w nim mieszkają.

KUCHNIA + SALON 










ŁAZIENKA






SYPIALNIA











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz