WSPÓŁPRACA

12/17/2016

PALMERS - SERUM SKIN THERAPY OIL

Jakiś czas temu miałam okazję testować serum do twarzy mojej ulubionej marki jeśli chodzi o pielęgnację ciała. Nigdy nie miałam niczego do twarzy z Palmersa, chociaż zdarzyło mi się stosować olejek na rozstępy właśnie na przebarwienia i byłam zadowolona. Na opakowaniu mamy informację, że poprawa wyglądu skóry powinna się pojawić po ok. 8 tygodniach. Stosuję serum ponad miesiąc, więc ok. 4 tygodni. Jednak już po tak krótkim czasie chciałam się z wami podzielić moimi doświadczeniami z tym produktem. Serum ma formułę olejku, przepięknie pachnącego różami. Jest dość płynne i tłuste, ale bardzo dobrze się wchłania. Aplikujemy je z buteleczki za pomocą pipety. Nie będę rozpisywać się na temat jego stosowania zbyt wiele, ja używam go zawsze na noc.
Najważniejsze jest to jakie efekty uzyskałam :) Bardzo mocno nawilżona cera, Serum nakładałam także na usta, zrobiły się miękkie i bardzo gładkie. Skóra w dotyku jest bardzo przyjemna szczególnie rano po przebudzeniu. Serum pomogło w pozbyciu się przebarwień, z którymi żaden inny kosmetyk nie poradził sobie. 
Czy polecam ten produkt ? Jak najbardziej, jeszcze nigdy nie zawiodłam się na kosmetykach marki Palmers i mam nadzieje, że nie zawiodę. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz