WSPÓŁPRACA

12/19/2016

NOWY ROK * NOWE PLANY * NOWE CELE

Jest dopiero 19 grudnia. Dopiero albo aż 19. W krótkiej przerwie w pracy usiadłam do komputera żeby napisać tego posta. Dlaczego właśnie teraz ? Bo właśnie teraz przechodzą mi przez głowę rzeczy, które wiem, że muszę gdzieś zapisać. Każdy początek nowego roku to wielka ekscytacja, wielkie nadzieje i pomysły. Mimo, że jest on tak naprawdę tylko datą w kalendarzu traktujemy go wydaje mi się dość poważnie. Dla mnie ten czas jest czasem wielkiego planowania i kalkulacji, tego czego nie udało mi się osiągnąć w starym, odchodzącym już roku. Podobno jak to jak zaczniemy nowy rok będzie rzutowało na to jak będzie wyglądał on cały. Dlatego ja postanowiłam zacząć go pracowicie. Styczeń będzie dla mnie miesiącem przełomowym, jeśli wszystko co zaplanowałam pójdzie ok. To miesiąc, który pokaże, mam taka nadzieje, że pokaże czy warto było się stresować, myśleć, tracić swój czas w starym roku na pewne rzeczy, o których na razie nie chcę tutaj pisać :)
Jeśli chodzi o bloga także planuje wielkie zmiany. Planuję przejść na swoją własną domenę, chcę się przyłożyć, więcej poświęcać czasu dla wpisów, aby były przyjemne dla oka, i wartościowe.
Myślę także nad kilkoma innymi kwestiami, jednak aby nie zapeszać wolę zostawić to dla siebie.



Sweterek - H&M
Rajstopy - na pewno poświęcę im cały wpis są genialne, MONA http://www.monacollection.pl/
Szpilki - @evefashion.pl  http://evefashion.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz