WSPÓŁPRACA

1/20/2017

MAM OCHOTĘ ZBUDOWAĆ IGLOO !

Hej, witajcie po dość długiej przerwie. Nowy Rok rozpoczął się bardzo dobrze. Wszystko zaczyna się układać coraz lepiej, a szczęście i uśmiech nas nie opuszczają. Jesteśmy właśnie w Sanoku. Wyjechaliśmy w sprawach służbowych, jeśli szukacie śniegu, dużo dużo śniegu koniecznie się tutaj wybierzcie :) Przyjechaliśmy wczoraj wieczorem, zostajemy do jutra, zatrzymaliśmy się w Zajeździe Sanockim. Bardzo ciężko znaleźć tutaj nocleg. Sam Sanok nie jest dużym miastem, w porównaniu do dobrze nam znanego Krakowa to małe, ale bardzo urokliwe miasteczko. Ł jest dziś na ważnym spotkaniu, a ja czekam na niego w pokoju, dlatego też postanowiłam się odezwać, będąc w domu nie mam zbyt wiele czasu na pisanie postów. Plan na dzisiejszy dzień jest taki, że po powrocie Ł jedziemy na obiad i trochę pozwiedzać. Bieszczady są przepiękne o tej porze roku.

 Mam nadzieje, że uda mi się wrzucić jakieś zdjęcia z wyjazdu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz